השנה כולנו יושבים יחד בסוכה אחת

עפר גדנקן No Comments on השנה כולנו יושבים יחד בסוכה אחת

סוכות נחלים משיקה מגוון רחב של גדלים לקראת חג הסוכות המתאימים לכל סוג של אירוח.

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

'סוכות נחלים', חברת הסוכות הוותיקה בישראל, עם ניסיון של למעלה מ-40 שנה, נערכת לביקושי שיא לקראת החג לרצון של ישראלים רבים לחגוג את החג בקרב המשפחה. הסוכות מותאמות לצורך המשפחתי בעיצובים חדשניים, במגוון רחב, איכות בלתי מתפשרת תוך הקפדה על הדרישות ההלכתיות המחמירות ביותר ועמידות לאורך שנים. כבר שנים רבות שמאות אלפי משפחות ברחבי הארץ והעולם מתחברות למסורת ובוחרות בסוכה של 'סוכת נחלים' ולחגוג בה את החג.

בין היתר, מציעים בחברה את "סוכת רב חלונות" – סוכה עם חלון 360° לאורך דפנות הסוכה המאפשרת כניסת אוויר לתוכה. בדי הדפנות של הסוכה כוללים מספר רב של חלונות לאורכה והופכים את הישיבה לנעימה באמצעות כניסת משבי רוח לתוך הסוכה. ניתן לפתוח ולסגור את החלונות באמצעות פתיחה קלה בהתאם לרצונם של האורחים. כמו כן, דגמים בגדלים שונים החל מ- 2X2 ועד לגודל 3X4 ויותר.

'סוכות נחלים' לאורך כל השנים מייצרים את הסוכות ברמת האיכות הגבוה ביותר בשוק, החל מרמת גילוון הברזל, ציפוי בצבע אפוקסי בתנור של מוטות הסוכה, חוזק המוטות, החיבורים, האחריות ועוד. הסוכות של סוכות נחלים מחזיקות שנים רבות ולכן השנה לא מתפשרים, בודקים שמקבלים את האיכות הטובה ביותר במחיר הטוב ביותר.

לדברי שי אליצור, מנכ"ל סוכות נחלים, "שמחים להמשיך לספק את הסוכה המוכרת והאהובה של סוכות נחלים לאלפי משפחות ברחבי הארץ והעולם ולחגוג את החג יחד. אנו נערכים לספק את שלל הדגמים בעשרות מוקדי המכירה ברחבי הארץ ולהעניק שירות מקצועי וסוכה איכותית וכשרה למהדרין המחזיקה לאורך שנים. מאחל שהחג הזה נהנה כולנו מהביחד, לצד המשפחות והקרובים אלינו ושתהייה זו סוכת שלום לכל עם ישראל".

דגם מסורת: כולל 4 עמודי גובה 2.3 מ' (פינתיים) המחוברים בעזרת עמודי רוחב ליצירת מסגרת עליונה ומסגרת תחתונה | לא כולל מוט חיזוק באמצע הגובה | ניתן תמיד לשדרג למסגרת מהדרין מחוזק ולהוסיף את מוט החיזוק האמצעי | ניתן לרכוש בכל גודל ולהגדיל בעת הצורך. על כל סוכה שגדולה מ-2X2 מומלץ להוסיף חיזוק.  בנוסף, ניתן למצוא גם את דגם ישראל בגובה 2.1 מ'.

דגם מהדרין מחוזק: כולל 4 עמודי גובה (פינתיים) המחוברים בעזרת עמודי רוחב ליצירת מסגרת עליונה ומסגרת תחתונה ובנוסף מוט חיזוק באמצע הגובה | ניתן לרכוש בכל גודל ולהגדיל בעת הצורך

דגם מהדרין ברזל: כולל 4 עמודי גובה (פינתיים) עם מחברים מתאימים לארבעה חיזוקים | עמודי הרוחב יוצרים מסגרת עליונה ומסגרת תחתונה וארבעה עמודי רוחב נוספים בכל דופן מקנים תוספת חיזוק והידור לסוכה | ניתן לרכוש בכל גודל ולהגדיל בעת הצורך.

בדי הסוכות: עשויים מבד מצנח איכותי ונושם עם חלונות לכל האורך הניתנים לפתיחה וסגירה בקלות, דלת כניסה בעלת רוכסן דו כיווני, ישנם מבחר של גדלים והרכבת הבד נעשית על ידי סקוואצ'ים. אופציה לבדים מכותנה בהתאמה לגודל הסוכה – ניתנים לכיבוס, קלים להרכבה, בד נושם ועם אופציה לציורים ואיורים שונים: הכותל המערבי, "בסוכות תשבו שבעת ימים", "ופרוש עלינו סוכת שלומך", אושפיזין, בית המקדש, שבעת המינים.

סככים: רעפיה (במבוק) וקנה סוף מומלצים באישור כשרות בד"צ עדה חרדית. סוכות נחלים הייתה הראשונה שהכניסה אותם לשוק ומכרה סככים מסוג זה.

מחירי הסוכות: נעים בטווח מחירים של 2800-886 ₪.

אחריות: 10 שנות אחריות על הברזל מדגם נחלים.

למידע על נקודות המכירה – היכנסו לאתר סוכות נחלים או התקשרו 1800-706-706



0 תגובות